Du sommartid snart kommer....

Vinter har ju kopplat ett relativt stadigt grepp om oss i sydsverige, något vi inte varit allt för bortskämda med.
Personligen så är vinter,snö och kyla något som kan deprimera mig totalt, men jag gläds ändå att snön bjuder min kära dotter på mycket nöje i pulkabacken.
Dock är vintern mest ett depresivt inslag när man inte kan roa sig med snölekar ihop med Valerie, särskilt när kalender tickar fram i en tid då man normalt sett kan börja fantisera om den varma vårsolen och Harleyns första muller.
Finns ju inget härligare än när snödropparna blommar för fullt, det börjar spira i trädgården och man efter sedvanligt pyssel med "bettan" kan få höra henne hosta igång och mullra ut över nejden:)



Jag längtar så efter att få plocka ut en av mina stora kärlekar i solen och glida fram på småvägarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0