7år och kärlek på blodigt allvar.

Min dotter Valerie och hennes "bästis" Niklas har länge varit som "ler & långhalm".
De sista två åren av deras snart 7år gamla liv har präglats av mindre bråk och mer pussar & kramar, på ett otroligt allvarligt sätt.
Ibland har jag sett dem kramas och hur de verkligen dras till varann.
Bägge två säger att dom "är ihop" och att de skall vara det hela livet, de har planer för hur de skall bo och hur många barn de skall ha mm, faccinerande måste jag säga!
"på min tid" var det inte så allvarligt och jag kan inte annat än småle när jag lyckades fånga dessa två 6, snart 7åriga yrväder med kameran vid matbordet när de var i full färd med att pussas:)



De unga tu vid köksbordet, det skall börjas i tid hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0