Gammal är inte alltid äldst.....

Valerie hade lekkamrat på besök under kvällen av grannen Rasmus.
efter ett par timmars ohämmat röjjande så att huset nästan skakde så fick det vara nog:)
jag var tvungen att ta till något nytt, spela spel med dem.
Bokstavsmemory blev valet.
Ha ha, baggis!, tänkte jag i min enfald:(
Efter att medvetet slöat för att ge barnen försprång så fick jag snabbt insikten om att jag var slagen med hästlängder!!
Attans!, jag som är sådan tävlingsmänniska......
När vi blandade korten och gick in för omgång två så skärpte jag alla sinnen för att ge dessa flamsiga 7åringar pisk i memoryspelet!
Tji fick jag:(
Hur fan kan två 7åringar vinna över en 33åring som ger max???
Ytterst pinsamt.....men det är bara att inse att gammal är inte alltid äldst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0