Gräsänkling i en vecka....

det är nu lite drygt en vecka sedan min kära sambo begav sig till Thailand med sin mor.
Jag kan utan omskrivning säga att detta har vart den mest tråkiga,långa vecka jag varit med om!
ordspråket säger: man saknar inte ko:n föräns båset är tomt.
Det stämmer väl, jag har fått sparka mig själv i arslet för att ta tag i berget med disk, för att ta tag i tvätt och för att hålla rent i huset.
Annika är en MKT viktig kugge i vårt livsmaskineri.
Det är igentligen inte det praktiska som gör henne saknad, utan avsaknaden av hennes sällskap:(
Dagarna är långa nu när man inte har arbete och hur mkt man än har att pyssla med, så finns inte lusten.
Den senaste veckan har varit en aning depressiv, därav att bloggen legat nere.
Kan bara säga, Annika, om du läser detta......jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0